Wednesday, July 15, 2009

Kaspersky Anti Virus Dan Kaspersky Internet Security 7.0 + Crack



Assalamualaikum kepada semua.

Kali ini aku akan memperkenalkan 1 lagi crack Kaspersky Anti Virus dan Kaspersky Internet Security version 7.0 kepada semua. Crack ini memang berkesan dan menarik tetapi hanya OS windows XP sahaja yang boleh gunakan crack ini. Windows Vista aku dah cuba tapi tidak berkesan. Crack ini bertujuan untuk menjadikan license key yang kita dapat itu tidak blacklist dari kaspersky. Untuk install license key dan gunakan crack ini, dinasihatkan tidak menggunakan capaian internet. Walaupun license itu dah kaspersky blaclistkan pun, tetap boleh guna. Cara nak menggunakan crack ini....

1. Download seperti link dibawah ( Installer Kaspersky Anti Virus 7.0 + License Key 27/4/2011 + Crack KAV/KIS 7.0)
http://rapidshare.com/files/255733278/Desktop.rar
2. Jangan extract fail yang anda download ini. Sebab selalunya kepada pengguna kaspersky yang memang dah install dalam pc dia, selalunya antivirus kaspersky ini akan detact crack ini sebagai virus. Kalau anda extract file ini, antivirus kaspersky akan detact file ni sebagai virus dan padam file ini. Anda jugak yang rugi.
3. Install kaspersky 7.0 ini. Kalau dah ada, tak payah la.
4. Apa perlu anda lakukan adalah cuba activate key yang aku sertakan ini (key ini setakat 27/04/2011 sahaja) dengan klik pada kanan ikon kaspersky kat icon desktop anda dan klik pada activate.

5. Kalau anda sudah mempunyai licence key dan mahu guna licance key yang aku bagi, so delete ja license key tersebut. Kalau nak guna license key yang anda gunakan pun tak kisah.6. Klik pada istall key dibawah renew key dan akan muncul seperti dibawah.7. Klik pada apply exiting license key dan klik next.
8. Klik pada browse dan gunakan license key yang aku lampirkan pada link yang anda download di atas.
9. Klik button next.
10. Akan muncul license key successfully installed seperti dibawah dan klik finish.

11. Untuk menggunakan crack ini, anda perlu disable self defense kaspersky terlebih dahulu.
12. Caranya...klik kanan pada icon kaspersky dan klik setting
13. Klik pada bahagian protection di kiri setting ini dan kosongkan enable protection. 14. Klik pada kiri bahagian service kemudian anda perlu Disable Self Defense Service.
15. Disable Kaspersky (KAV or KIS), klik kanan pada taskbar dan seterusnya klik exit.
16. Buka file yang anda download melalui link di atas dan open Crack [Kaspersky Anti-Virus And Internet Security 7.x].exe17. Kalau anda pengguna Kaspersky Anti Virus, klik pada Crack Kaspersky Anti Virus dan kalau anda pengguna Kaspersky Internet Security anda perlu klik pada Crack Kaspersky Internet Security.
18. Tunggu sehingga operasi crack ini sehingga habis.
19. Open semula kaspersky dan setting, klik pada enable protection dan enable self defense.
19. Selesai dan Enjoy.


1 comment: