Monday, July 20, 2009

Kaspersky 2010 (9.0) + Trial Reset


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bertemu lagi dalam artikel yang lebih menarik untuk dikongsi bersama. Terlebih dahulu aku nak mengucapkan terima kasih kepada pengunjung yang sudi untuk masuk ke blog ini. Terlebih terima kasih aku kepada pengunjung yang menghantar komen-komen pedas terutama sekali cik A**** dan seumpama dengannya yang menyatakan ...apa kelas KIV 7.0.... So dengan rasa rendah diri, aku terbitkan juga artikel berkaitan Kaspersky Anti Virus 2010 versi 9.0. Aku pun dah terbitkan artikel Kaspersky Anti Virus untuk 2009 (8.0) Komen-komen anda insyaallah akan aku jadikan sebagai dorongan dan cabaran untuk aku menerbitkan artikel yang lebih baik lagi.

Untuk kali ini, aku nak memperkenalkan program antivirus Kaspersky 2010. Dalam artikel ini juga, aku akan lampirkan crack untuk trial reset bagi program ini. Untuk pengetahuan semua, Kaspersky 2010 (9.0) ini adalah kesinambungan dari Kaspersky 2009 tidak kira KAV atau KIS. Anda boleh download installer Kaspersky Anti Virus 2010 ini seperti hyperlink di bawah.

Kaspersky Antivirus 7.0, 2009 (8.0) dan 2010 (9.0)

http://www.scanwith.com/Kaspersky_Anti-Virus_download.htm


Sesudah anda mendownload antivirus ini, anda perlu menginstallnya. So gambar-gambar berkaitan dengan install software ini aku lampirkan sahaja. Rasanya anda semua dah tahu macam mana nak install anti virus ini. Setelah anda install antivirus ini, anda diminta untuk memberi license key atau memilih untuk menggunakan trial sahaja (30 hari diberikan oleh Kaspersky). Kepada anda yang tidak mahu membeli license key, anda boleh menggunakan trial version sahaja dimana 30 hari akan diberikan kepada anda. Apa yang perlu anda lakukan semasa mahu apply trial version, anda perlu ada internet connection. Macam yang aku beritahu tadi, 30 hari akan diberikan kepada anda oleh kaspersky. Sesudah 30 hari, anda tidak dibenarkan untuk menggunakan trial version lagi di mana pihak Kaspersky akan meminta anda mendapatkan license key untuk terus anda menggunakan anti virus tersebut. Jadi aku lampirkan trial reset bagi Antivirus ini. Anda boleh download seperti link dibawah.

http://rapidshare.com/files/257840535/Kaspersky_trial_reset.rar

Sebelum anda menggunakan crack untuk trial reset ini, anda perlu disable self defense antivirus ini. Anda perlu klik kanan pada logo kaspersky toolbar anda dan pilih setting>option>disable self defense. Anda juga perlu matikan protection bagi kaspersky dengan klik kanan pada logo kaspersky toolbar anda dan pilih setting>protection. Kosongkan tanda pada protection tersebut. Seterusnya anda perlu exit Kaspersky dari toolbar desktop anda. Klik kanan pada logo toolbar dan klik exit.

Sesudah itu anda dinasihatkan supaya tidak extract file crack trial reset ini. Ini kerana Kaspersky akan detact file crack tersebut sebagai virus. Namun ia bukanlah virus. Ia hanyalah file crack yang tidak langsung menjejaskan komputer anda. Anda perlu buka file tersebut dan klik pada trial reset. Biarkan aplikasi ini menjalankan tugasnya sehingga selesai. Kemudian, setelah selesai aplikasi ini dijalankan, anda boleh apply semula trial version bagi kaspersky 2010 anda. Mudah bukan??

2 comments:

  1. link nya error mas...
    coba yg lain, lewat ziddu ato 4shared..
    thanks...

    ReplyDelete
  2. Linknya masih boleh digunakan utk kedua2 link di atas.

    ReplyDelete