Sunday, July 19, 2009

5 Anti Virus Popular Di Dunia

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Pada kali ini aku ingin review 5 anti virus popular di dunia. Mungkin dengan artikel ini mampu untuk mempengaruhi anda untuk memilih anti virus yang terbaik untuk PC/Laptop anda. Review ini bukan saja-saja aku buat tapi berdasarkan jumlah pengunjung yang memuat turun antivirus dalam laman web muat turun percuma iaitu softpedia.

1. Avira AntiVir Personal

AntiVir Personal Edition adalah satu perisian bantuan untuk melindungi dan memantau PC anda dari virus yang merbahaya, worms, trojans dan costly dialers.

2. AVG Free Edition 8.0

AVG FREE EDITION adalah antivirus terkenal untuk perlindungan PC anda. AVG FREE EDITION adalah percuma untuk pengguna-pengguna sepanjang masa dan tanpa had.

3. Norton AntiVirus 2009
Norton Internet yang memberi perlindungan dari worm-worm tertentu yang canggih (seperti Blaster dan Sasser) sebelum mereka memasuki komputer anda. Norton AntiVirus juga boleh mengesan spyware dan ancaman virus-virus lain.

4.Kaspersky Anti-Virus Personal

Aplikasi Kaspersky Anti-Virus 2009 telah direka bentuk menjadi tulang belakang sistem keselamatan PC anda, menawarkan perlindungan daripada ancaman-ancaman IT.

Kaspersky Anti-Virus 2009 menyediakan keperluan asas (basic tools) untuk melindungi PC anda.


5.ESET NOD32 Antivirus

NOD32 adalah peneraju dunia Virus Bulletin 100% Awards dan memenangi banyak anugerah (21 anugerah) daripada mana-mana pertandingan produk. Sejak percubaannya yang pertama pada Mei 1998, NOD32 adalah satu-satunya produk yang akan diuji atau digunakan oleh setiap individu yang tidak ketinggalan dalam dunia yang mempunyai ancaman IT.

No comments:

Post a Comment

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Shafee Live